.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گلستان فضای نمایشگاهی مناسب ندارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: این استان از داشتن فضای نمایشگاهی بزرگ محروم است و باید در این حوزه تلاش بیشتری صورت گیرد.

غلامرضا منظری افزود: اگر فضای نمایشگاهی بزرگتری در استان فراهم شود، قابلیت تشکیل 200 تا 250 غرفه برای برگزاری نمایشگاه کتاب در استان را خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: در حال حاضر 250 ناشر در 130 غرفه در چهارمین نمایشگاه سراسری کتاب استان شرکت دارند که 30 هزار عنوان کتاب در قالب 150 هزار جلد را عرضه کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: استقبال مردم از این دوره نمایشگاه نسبت به سال گذشته چشمگیر بوده و رشد داشته است و از همان ساعات اولیه افتتاح نمایشگاه شاهد حضور پررنگ مردم بوده ایم.

این مسئول بیان داشت: بخش جنبی از جمله مزایای نمایشگاه این دوره است که فعالیتهای مربوط به شعر، ادبیات داستانی با حضور شاعران و نویسندگان برجسته کشوری برگزار می شود.

وی ارائه بین کارتهای الکترونیکی خرید کتاب بجای بنهای کاغذی را برای اولین بار در کشور از دیگر ویژگی های این دوره نمایشگاه کتاب استان برشمرد.

به گفته منتظری، امسال شش ناشر و انتشارات استان شامل نشر ریحان، نشر مقسم، نشر مختومقلی فراغی، نشر شاهد، نشر پیوند انجمن اولیا و مربیان و نشر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نمایشگاه کتاب گلستان شرکت دارند.

چهارمین نمایگشاه کتاب گلستان از 24 آذرماه آغاز و تا فردا ادامه دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.945 seconds.